Ivan Dornic debuterer mod SønderjyskE

#1 von Tarcisius , 13.01.2011 15:38

Kann das jemand Übersetzen?

----------------------------------------------------

Den 25-årige slovakiske angriber Ivan Dornic som netop er tiltrådt i Rødovre Mighty Bulls debuterer søndag i den første kamp i Pokalsemifinalen mod Sønderjyske i Rødovre Skøjte Arena kl.14:30.

Træner Magnus Sundquist havde egentlig først tiltænkt ham sin debut i tirsdagens kamp mod Odense. Men en influenza som er ved at brede sig blandt truppens spillere har ændret cheftrænerens planer. "Vi har i øjeblikket sygdom hos bl.a. Astrup, Sass og Rådde så jeg har været nødt til at kigge på hvilke kort jeg har at spille med mod SønderjyskE," fortæller Sundquist her 24 timer før kampstart. "Vi tager Pokalsemifinale-kampen meget alvorligt men da jeg ikke helt ved hvor mange spillere jeg har til rådighed, så vælger jeg at lade Ivan starte i kampen for at han kan lære vores spilsystemer i kamp. Jeg tror egentligt også at det er godt at vi får ham i kamp så han er godt klædt på til kampen tirsdag mod Odense."

Vi beder Magnus Sundquist vurdere hans syn på Ivan Dornic her kun få dage efter hans ankomst. "Jeg har ikke kunne se ham spille før han ankom til Rødovre men vi har trukket på vores referencer i hockeyverdenen for at bringe ham her til byen," fortæller cheftræneren. "Men ud fra træninger han har deltaget i, mener jeg allerede nu at han er en hårdt arbejdende forward med et tungt og hårdt skud. Han har jo også en vis international erfaring og det kan man se ved at han læser spillet rigtigt godt. Han ved hvad hockey handler om," fortsætter Magnus som dog advarer mod at man skal tro at han kan komme ind og løse alle problemer. "Han er ikke nogen Messias, " som han siger. "Men han er en type som vil falde godt ind på ethvert danske ligahold hvilket dog ikke kom bag på mig qua udtalelser fra vores referencer. Men han skal lige lære vores systemer og først derefter mener jeg at vi får stort udbytte af ham."

Vi kan her på siden røbe, at han med stor sansynlighed kommer til at spille Astrups plads mellem Daugulis og Chwedoruk såfremt Rasmus Astrup stadigvæk er sygefraværende søndag.

Vi kan også lette sløret for kædesammensætningen i 1.kæden. Her vil unge Mathias Bau være at finde sammen med Morten Andreasen og Michael Smidt da træner Sundquist er begejstret for den unge spillers hidtidige men korte optræden med tyren på trøjen. Han var inde i samtlige 60 minutter i fredag aftens kamp mod AaB og træneren var ikke nervøs over at lade ham spille med også i de sidste hektiske minutter af kampen.
Mathias Bau - en fyr vi vil komme til at høre mere til....
Quelle: Rodovre Mighty Bulls

 
Tarcisius
All-Star
Beiträge: 320
Registriert am: 03.04.2008


RE: Ivan Dornic debuterer mod SønderjyskE

#2 von Alter Mann , 13.01.2011 15:46

So in etwa Folgendes wird da geschrieben:

Der 25-jährige slowakische Stürmer Ivan Dornic die kürzlich dem Rødovre Mighty Bulls Debüts Sonntag im ersten Spiel der WM-Halbfinale gegen den FC in Rødovre Skating Arena kl.14: 30.Træner Magnus Sundquist hatte wirklich nur für ihn sein Debüt in Spiel am Dienstag gegen geplante Odense. Aber eine Grippe, die zwischen den Kader der Spieler ausbreitet haben die Trainer die Pläne geändert. "Wir haben derzeit Krankheit insbesondere Astrup, Sass und den Rat, so dass ich auf welche Karten habe ich gegen AaB spielen sehen habe ", sagt Sundquist hier 24 Stunden vor dem Kick-off. "Wir nehmen Pokalsemifinale-Kampf sehr ernst, aber dann weiß ich nicht genau, wie viele Spieler, die ich zur Verfügung, so dass ich wählen zu lassen, Ivan in die Schlacht beginnen, dass er unser Spiel Systeme im Kampf lernen. Ich denke zwar auch, daß es gut, dass wir ihn bekommen im Kampf so ist er auch für den Kampf vorbereitet Dienstag gegen Odense. "Wir Magnus Sundquist bewerten seine Vision von Ivan Dornic hier nur wenige Tage nach seiner Ankunft bitten. "Ich konnte nicht sehen, ihn zu spielen, bevor er in Rødovre angekommen, aber wir haben auf unserer Referenzen in der Hockey-Welt gezogen, um ihn in die Stadt bringen", sagt Chef-Trainer. "Aber aus den Schulungen besuchte er, glaube ich jetzt, dass er ein fleißiger vorwärts mit einem schweren und harten Schüssen ist. Er hat auch einige internationale Erfahrung und können Sie durch das Spiel liest er sehr gut. Er weiß, was Eishockey dreht sich alles um ", fährt Magnus warnt jedoch davor, dass man glauben, dass er kommen und alle Probleme lösen. "Er ist kein Messias", sagt er. "Aber er ist ein Typ, gut mischen in jedes dänischen Liga-Team aber nicht überraschte mich qua Meinungen unserer Referenzen. Aber er sollte nur lernen unsere Systeme und nur dann, glaube ich, dass wir profitieren von ihm. "Wir sind hier auf der Website zeigen, dass er mit großer Wahrscheinlichkeit wird Astrup Raum zwischen Daugulis und Chwedoruk wenn Rasmus Astrup spielen immer noch krank Endsonntag . Wir können auch erleichtern, den Schleier über Kette Zusammensetzung in 1.kæden. Hier jungen Mathias Bau zusammen mit Morten Andreasen und Michael Smidt gefunden werden als Trainer Sundquist über den jungen Spieler zurück, aber kurzen Auftritt mit dem Stier auf seinem T-Shirt ist begeistert. Er war durch alle 60 Minuten geht in's Spiel am Freitagabend gegen AaB und der Trainer war nicht nervös, ließ ihn spielen auch in den letzten hektischen Minuten kampen.Mathias Bau - ein Mann lernen wir mehr hören werden .... Quelle: Rodovre Mighty Bulls


 
Alter Mann
All-Star
Beiträge: 455
Registriert am: 29.06.2009


RE: Ivan Dornic debuterer mod SønderjyskE

#3 von Tarcisius , 13.01.2011 15:58

Naja, das habe ich auch schon gemacht, aber veilleicht gibt es ja einen Dänen unter uns?

 
Tarcisius
All-Star
Beiträge: 320
Registriert am: 03.04.2008


RE: Ivan Dornic debuterer mod SønderjyskE

#4 von Daniel. , 13.01.2011 16:41

Die Übersetzung hört sich an, als würde ein Niederländer etwas erzählen. :D

Daniel.  
Daniel.
All-Star
Beiträge: 330
Registriert am: 09.08.2010


RE: Ivan Dornic debuterer mod SønderjyskE

#5 von Puckmaster , 13.01.2011 17:32

Bestimmt beim Google übersetzer eingegeben


 
Puckmaster
All-Star
Beiträge: 313
Registriert am: 07.02.2008


RE: Ivan Dornic debuterer mod SønderjyskE

#6 von Alter Mann , 13.01.2011 18:06

ImTranslator 3.3.6

Aber ihr werdet es trotzdem schon verstanden haben, nehme ich mal an.......................


 
Alter Mann
All-Star
Beiträge: 455
Registriert am: 29.06.2009

zuletzt bearbeitet 13.01.2011 | Top

RE: Ivan Dornic debuterer mod SønderjyskE

#7 von Alter Mann , 17.01.2011 17:20

#72 Ivan Dornic

Den 25-årige slovakiske angriber Ivan Dornic fra den tyske klub Königsborner JEC tilstræder Rødovre Mighty Bulls med øjeblikkelig virkning.
Der har i længere tid været snak på direktionsgangen om forstærkning til holdet og i dag torsdag faldt aftalen på plads med slovakken som netop er ankommet.
Gert Hansen fortæller kort efter kontraktunderskrivelsen som blev beseglet med en lille velkomsmiddag på restaurant Espehus: 'Vi har i længere tids kigget efter emner, men ikke før nu har vi fundet en egnet forward som besidder de kvaliteter som vi efterspørger i Rødovre. Men vi er sikker på at vi nu har fundet en spiller der kan bidrage positivt til truppen.'
'Jeg må tilstå at jeg aldrig havde hørt om Rødovre før, så da min agent fortalte mig om muligheden for at spille her, så Googlede jeg straks holdet og byen,' fortæller Ivan Dornic. 'Og jeg har erfaret, at det er en gammel og traditionsrig klub med fantastiske tilhængere,' fortsætter han. 'Så jeg glæder mig til at spille foran dette publikum. Jeg har også hørt om det gode kammeratskab på holdet, så jeg glæder mig helt vildt til at komme igang.'

http://www.mightybulls.tv/profile.asp?sid=132

Heißt:

Der 25-jährige slowakische Stürmer Ivan Dornic aus dem deutschen Club Königsborner JEC tilstræder Rødovre Mighty Bulls mit sofortiger Wirkung.
Es hat lange Diskussion auf Executive Level zu verstärken das Team und heute ging am Donnerstag der Vereinbarung mit Slowaken, die gerade angekommen sind.
Gert Hansen sagte kurz nach der Vertragsunterzeichnung, die mit einem kleinen Restaurant auf velkomsmiddag Espehus besiegelt wurde: "Wir haben lange Zeit auf der Suche nach Produkten, aber erst jetzt haben wir einen geeigneten Stürmer, der die Qualitäten besitzt, dass wir die Nachfrage in Rødovre. Aber wir sind sicher, dass wir nun einen Spieler, der positiv beitragen können, um die Mannschaft gefunden. "
"Ich muss gestehen, dass ich noch nie etwas von Rødovre zuvor gehört, also wenn mein Agent erzählte mir die Gelegenheit, hier zu spielen, so dass ich sofort gegoogelt das Team und die Stadt", sagt Ivan Dornic. "Und ich gelernt habe, dass es eine alte und traditionelle Verein mit fantastischen Fans ist", fährt er fort. "Ich freue mich, vor diesem Publikum zu spielen. Ich habe auch über die gute Kameradschaft im Team gehört, also bin ich wirklich gespannt auf die ersten Schritte. "


 
Alter Mann
All-Star
Beiträge: 455
Registriert am: 29.06.2009


RE: Ivan Dornic debuterer mod SønderjyskE

#8 von IGE Unna , 23.01.2011 23:35

Scheint für Ivan gut zu laufen!

22.01.2011 - Rødovre Mighty Bulls – Hvidovre Ligahockey 3-0 (0-0, 2-0, 1-0)
25:58 1-0 Ivan Dornic (Duus, Klarskov)
29:57 2-0 Ivan Dornic (Chwedoruk, Astrup)
59:40 3-0 Ivan Dornic (Jensen)
Udvisninger: RMB 4x2 + 1x10 (Daugulis) + 1x25 (Daugulis), HL 10x2 + 1x25 (McLeod)
Skud: 27-13 (6-4, 11-4, 10-5)
Tilskuere: 2358

Quelle: http://www.mightybulls.tv/nyheder.asp?kat=vis&id=561

 
IGE Unna
Rookie
Beiträge: 13
Registriert am: 08.10.2008


RE: Ivan Dornic debuterer mod SønderjyskE

#9 von Alter Mann , 24.01.2011 09:04

Endnu et kapitel i kampen om de attraktive slutspilspladser skulle skrives om derbykampene mellem naboerne fra Rødovre og Hvidovre.
Gæsterne som ligger lunt til i tabellen kom med samme mandskab som for en uge siden slog tyrene med 4-2, efter en første periode der i realiteten punkterede forestillingen, og derfor ikke som tidligere opgør blev tvunget ud i forlængelse.
Hjemmeholdet var blevet tilført en ny sidste skanse i form at stortalentet Christoffer Bengtsberg fra Sveriige der er hentet til holdet i de resterende kampe. Det bliver spændende at følge om det giver samme boost og sikkerhed defensivt som da Sebastian Dahm gæsteoptrådte et par kampe sidste år.
Første periode rimer på Førster der klart havde førertrøjen på, og allerede efter 20 sekunder serverede en chanche til Justin Chwerdoruk der desværre styrede pucken over mål selvom han kun var 30 cm. fra mållinjen. Resten af perioden forløb uden de store tilbud til nogen af mandskaberne, så stillingen efter de første tyve minutter var 0-0. Der blev dog disket op med et par klasseredninger fra Christoffer Bengtsberg som dermed viste niveauet fra starten.
Hvidovre startede anden periode med en afventende attitude udfra devisen om etgodt forsvar er den bedste vej til sejr. De tillod tyrene meget spil i egen zone og de kom derved til at virke meget trængte.
Og så skete der det vi alle havde gået og set frem til. Det hurtige og præcise håndled der sidder på Ivan Dornic. Michael Madsen nåede ikke at reagere før Ivan piskede første kasse ind til stor jubel for de på dagen, mange tilskuere i Arenaen, - 2358 viste fintællingen der havde fundet vej kampen.
Ivan Dornic skrev også næste afsnit af tyrenes mål da han igen kvikt udnyttede en retur på et forsøg fra Justin Chwerdoruk. Hvidovre havde intet at komme med i anden periode hvor tyrene sad fuldstændig på Hvidovre. Især kæden med Astrup, Chwerdoruk og Dornic gjorde som det behagede dem.
Gæsterne havde trukket en del udvisninger i de første to perioder, og det er ikke den måde man vinder kampe på, men mon ikke de som sædvanligt giver dommerne skylden og ikke selv tager ansvar for deres handlinger. Herfra skal der lyde ros til mændene i sort, - de leverede varen uden dikkedarer.
Tredje periode startede tyrene i overtal, og selvom de ikke scorede virkede overtalsspillet mere beslutsomt og med bedre nerve end tidligere set.
Krigeren Michael Smidt spillede som i sin ungdoms vår og tog et par ordentlige ture med de store granvokse backer hos gæsterne, men det er den attitude der skal til for at vinde kampe, og den smittede af på hele holdet, der i den sidste periode sikkert kørte de tre point ind på kontoen.Hvidovre prøvede at stable en modoffensiv på benene, men det var kun Toms Sinisalo der i glimt viste klassen, og tyrene var nærmere et tredje mål end gæsterne var på en reducering.
Med tyve sekunder tilbage fuldender Ivan den store med sin treje scoring en super indsats og en kærkommen revanche til tyrene der med sejren for alvor melder sig ind i slutspillet.
Stor debut til Christoffer Bengtsberg - han gav det forventede boost til Rødovre Mighty Bulls.




Noch ein weiteres Kapitel im Kampf um die Playoff-Plätze attraktiv sollte über Derbys zwischen Nachbarn aus Rødovre und Hvidovre geschrieben werden.
Die Gäste, die warm auf den Tisch kamen, sind mit der gleichen Mannschaft wie vor einer Woche, die Bullen von 4-2 nach einer ersten Periode, die in der Tat darauf hin, die zeigen, und deshalb vorher nicht Showdown in Verlängerung gezwungen wurde.
Die Heimmannschaft hatte eine neue letzte Redoute in Form von großem Talent Christoffer Bengt Berg von Sveriges ist das Team in den verbleibenden Spielen heruntergeladen gegeben. Es wird interessant sein zu verfolgen, ob es den gleichen Auftrieb und Sicherheit defensiv wie bei Sebastian Dahm Gastauftritte ein paar Spiele im vergangenen Jahr gibt.
Erste Periode Reim erste, der klar war die Führung, und nach 20 Sekunden diente eine chanche Justin Chwerdoruk leider kontrolliert den Puck über das Tor, obwohl er nur 30 cm war. von der Ziellinie. Der Rest der Zeit ohne die tolle Angebote zu jeder der Mannschaften bestanden, so war der Spielstand nach den ersten zwanzig Minuten 0:0. Es war jedoch auftischend ein paar Klasse erspart Christoffer Bengt Berg so zeigte Ebenen der Anfang.
Hvidovre begann die zweite Periode mit einer abwartenden Haltung nach dem Motto etgodt Verteidigungsrechte der beste Weg zum Sieg. Sie ließen die Bullen sehr Spiels in seiner eigenen Zone und kamen damit zu arbeiten sehr beunruhigt.
Und dann geschah etwas, dass wir alle weg und sah uns auf. Die schnelle und genaue Handgelenk sitzt auf Ivan Dornic. Michael Madsen reagierte nicht vor Ivan dem ersten Feld in der großen Freude des Tages geschlagen, viele Zuschauer in der Arena - 2358 erzählen zeigte dort hatten sich Übereinstimmung gefunden.
Ivan Dornic schrieb auch den nächsten Abschnitt der Bullen Ziel, als er eine Rückkehr auf einen Versuch von Justin Chwerdoruk noch einmal kräftig genutzt. Hvidovre hatte nichts in der zweiten Periode, wo die Stiere Sa ausschließlich auf Hvidovre bekommen. Besonders Kette Astrup, Chwerdoruk und Dornic tat, wie es ihnen gefiel.
Die Gäste hatten einige Ausweisungen in den ersten beiden Perioden zurückgezogen und es ist nicht, wie Sie Spiele gewinnen, aber ich frage mich, ob diejenigen, die gewöhnlich gibt Richter die Schuld und nicht die Verantwortung für ihre Handlungen. Von hier geht es zu loben, die Männer in Schwarz zu sagen haben - sie gelieferten Waren, ohne die Aufregung.
Dritte Periode begann der Führer in der Mehrheit, und obwohl sie erzielte schien überflüssig Spiel noch entschiedener und mit mehr Mut als bisher gesehen.
Warrior Michael Smidt spielte in seiner Jugend Feder und machte ein paar anständige Fahrten mit der großen Tanne wachsen Backer die Gäste, aber es ist die Haltung es braucht, um Spiele zu gewinnen, und es infiziert das ganze Team in der letzten Periode, wahrscheinlich fuhren die drei Punkte in kontoen.Hvidovre versucht, eine Gegenoffensive auf die Beine zu stellen, aber es war nur Tom's Sinisalo in Einblicke zeigte Klasse, und die Bullen waren näher an eine dritte Tor, als die Gäste auf eine Verringerung waren.
Mit 20 Sekunden links vervollständigt Ivan der Große mit seinem Treje Scoring ein super Aufwand und eine willkommene Revanche für die Bullen, mit einem Sieg rechtzeitig in die Playoffs.
Große Premiere für Christoffer Bengt Berg - er gab den erwarteten Aufschwung Rødovre Mighty Bulls. [img][/img]


Angefügte Bilder:
ivandenstore Ivan der Große.jpg  
 
Alter Mann
All-Star
Beiträge: 455
Registriert am: 29.06.2009

zuletzt bearbeitet 24.01.2011 | Top

   

Voting für Ivan Dornic
U20 DEB-Team

Xobor Ein Kostenloses Forum | Einfach ein Forum erstellen
Datenschutz